svettigt

Lukas är varm och det enda han har på sig är en blöja, tycker synd om alla ungar man ser som är påpälsade och sitter i solen utan hatt! För det första har man inte sitt lilla barn i solen, skulle man nu ha det så har man väl iaf hatt på? Lukas håller jag i skuggan och skulle han vara i solen åker soldräkten på. Hatt har han på sig men inte när vi sitter i skuggan.
I veckan åker nog poolen upp till honom!

Igår var jag och lukas hos mormor på hennes koloni. Vi satt och hade det gått i skuggan under björken! Vi kom hem vid 22 och Lukas somnade 23 och sov heeeeeeeeeeeeeela natten. Klockan 6 vaknade han till så jag tog över honom till oss och han somnade genast om och vaknade 9.40, skönt! Han drömde nog lite läskigt inatt för han snyftad och halvgrät i sömnen, men vaknade aldrig så jag lät honom vara.

Nej, nu måste jag avsluta, det luktar lite skumt här!

Kommentarer
Postat av: Hahaha!

Luktar det skumt? ;)



Hatt gäller här med. Även om det innebär att jag måste jaga den genom halva byn! Anders har lovat å sy fast snören hihi helst denna sidan jul men det vet man ju aldrig!



Säg till när jag ska komma för ett premiärdopp!!

2009-06-28 @ 14:09:24
Postat av: Annika

Jag blir oxå arg när jag ser bebisar mitt i solen, varma och gnälliga. Nej, i skuggan och definitivt hatt på!

Postat av: Nancy66

Ja, hättan är viktig i solen, o mycket vätska, :-)



2009-06-28 @ 20:39:41
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Jessica

Åhh ja skuggan, små barn ska ju inte vara så i solen....



Tråkigt ang din internet vän... Måtte man själv aldrig råka ut för något sådant....



Jag vill till Höganäs, de har bra strand där tycker jag!!!



Kram J

2009-06-29 @ 17:06:15
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback