Prinsen

Han snackar hela tiden, typ från det han vaknar till dess han somnar! Igår la jag honom fast han vara i min famn och snackade en massa. Tänkte att nu tar det väl tid innan han somnar, han ändrar inte sina sovtider bara för att vi har ställt om klockan. Ingen idé att lägga han tidigt för han sover ändå bara någon timme då. Iaf så la jag honom vid den tid (enligt vintertid) som han brukar somna, alltså 23.30 sommartid. Han låg och snackade några minuter i sin säng, kallade på nappen en gång och sen somnade han. Han sov nog 23.40.

Han åt ganska ofta inatt, antagligen en tillväxtperiod. Men han vaknade inte riktigt förrän 9.45, skönt måste jag säga! För varför ska man upp tidigt om man inte måste? Lukas somnade igen vid 11 och sov till 12.15.

Får se vad vi gör idag, grått väder och det var lite kyligt. Får se om vi åker till skånes djurpark i veckan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skånes djurpark é mysigt:) vi har inträde där ett helt år hihi... Han snackar på ja, så söt!!!!!!!!!!

Postat av: Mrs Cullen

Mysigt med Skånes djurpark =)



Nä har man ett barn som kan dra sig i sängen så får man passa på å ligga kvar =) Vi har inte så mkt val med stora barn å en som ska till skolan hihi!



Tror du inte jag glömde fråga om korv på BVC senil

2009-03-30 @ 13:29:38
Postat av: Angeline igen

Jag glömde lite =P



Det är så mysigt med bebisprat! Blir alldeles varm inombords när Rasmus snackar om diverse världsproblem =) Nappen åker i när han är trött annars får han prata på hur mkt han vill =)

2009-03-30 @ 13:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback