ändrade sovvanor?

Vi får väl se om Lukas börjar ändra sina sovvanor, han sover redan, somnade för en kvart sen ungefär. Får hoppas att han sover för natten, men jag har inga större förhoppningar för då blir jag bara besviken om han vaknar om typ 30 min.

Jag är själv lite trött ikväll så det blir nog en tidig kväll, sitter och tittar på star wars på tv400. Men jag gillar de tre sista filmerna bäst.

Kristian har fixat present till svärfar och påskgodis.

Jag och Lukas tog en runda idag, känns bra att jag är ute minst en timme om dagen. Lukas sover gott i vagnen och jag får motion. Jag har ju en lite morot.....och inte så liten heller. Men jag berättar inte vad det är! Får väl se om vågen visa resultat när det är vägningsdags, men det ser bra ut än så länge.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vaniljfyllningen är både smör, socker och vaniljsocker + lite kardemumma för aromen. Mycket fina grejer:)



Har du satt ett viktmål till ett specifikt datum? Usch vad läskigt. Skulle jag aldrig våga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback