Kalas

Då har lugnet lagt sig även hos mig, det har varit en lång men rolig dag.

Var på kalas hos svärfar, goda kakor, god tårta och smarriga smörgåstårta. Får ju inte glömma gottiset! Vi kom hem strax efter 20, för jag skulle iväg igen vid 22. Lukas visade farfar och lite släktingar att han minsann kan snacka en massa! Han kom igång riktigt när vi satt och åt smörgåstårta. Vi tog med Lukas matstol för att få händerna fria när vi fikade, är bara jobbigt om man måste hålla honom osv när man ska äta. Visst kan han sitta i soffan men han gillar att luta sig framåt och undersöka saker och jag vill inte riskera att han trillar ner från soffan. Det fungerade himla bra med stolen iaf. Roligt för han att komma upp i samma nivå som vi vuxna är i och få sitta med när vi äter.

Jag åkte till kyrkan strax efter 22, vi var några från kören som skulle sjunga på påsknattsmässan. Ganska så avkopplande måste jag säga! Där var mer folk än vad jag trodde att där skulle vara!

Lukas sover sen lite innan 22 och jag ska krypa till kojs nu, får se hur många timmar Lukas sover. Det börjar ila i tuttarna så de är nog ganska fulla med mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback