Kallt

Igår var det varmt och idag är det kallt! Igår kunde jag gå i t-shirt och idag fick jag gå i jacka, mössa och vantar. Igår var det ljumma vindar och idag är det kalla vindar. Igår var det 18 grader och idag bara 6 grader.

Men ut kom vi iaf, och idag knallade jag på som bara den för att få upp värmen. Gick 5 km på 54 min, helt okej tempo tycker jag. Väntar på att maken ska komma hem så jag kan hoppa in i duschen, svärfar kommer vid 15-tiden. Vill gärna duscha av mej svetten!

Inatt hade jag ont i bröstet, kände igen det ömma och mycket riktigt så är där en ny vit prick. Alltså ännu ett stopp i en mjölkutgång. Ska få hål på den med en steril kanyl när jag duschar.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jag frös rejält när jag gick till tåget i morse.Men som du sa så är våren... Njöt iaf för fulla muggar i går av solen;). När det blir mer somamr sol då kommer jag & Elin på grill besök vet du! :P Hoppas du inte har ont i tutten mer. Ang skånes djurpark det är grymt bra med entré hela året.

kramis

Postat av: Cecilia

Aj!! Kanyl i bröstet? Det låter inte skönt.



Leverpastejen som fick högsta betyg är "Scans original ugnsbakade". Krämig och mild men ändå kryddig:) "Eldorado" fick lägst betyg, för den pastejen innehöll tydligen stora broskbitar! BLÄ.



2009-04-06 @ 10:23:07
URL: http://cissivarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback