snabbis

Nu är klockan 00.40 och jag är på väg till sängen.

Lukas har sovit sen 22, så får se hur länge jag får sova innan han vaknar för lite mat.

Idag tog jag och Lukas en härlig promenad. Vi gick hem till min mamma, det är 6 km enkel väg, kanske lite längre. Så klart gick vi hem med! Det var mycket skönt promenadväder! Imorgon blir det nog bara en runda här hemma, men man vet aldrig om jag gör om samma runda imorgon.

Sen ikväll så kom mina brödrar hit och spelade monopol, jag kom tvåa!

Jag har en liten galen idé. Ska se hur vädret är på måndag, är det bra så ska jag och Lukas åka med Kristian in till perstorp sen ska jag gå hem. Och inte ska jag gå landsvägen, alldeles för mycket trafik på den. Så vi tar en omväg och går grusvägarna och det blir nog en lite tripp på 1,5 mil. Varför sitta hemma och slöa när det är fint väder, det är nu man ska passa på att vara ute! Och vill man tappa lite i vikt eller cm så gäller det att röra på fläsket och fläsk har jag gott om!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Flitiga Kvinna.;)

Postat av: angelina

lukas ligger i bara kort ärmad body o ett par byxor i sin vagn o han e vrål varm..

2009-04-04 @ 15:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback