Tyringe

Lukas och jag åkte till Tyringe en sväng idag, träffade min vän Malin och hennes hundar Mattis och Malte. Vi promenerade en lagom runda på 4,5 km, sen tog vi en fika, satt så klart ute och fikade. Kanske inte så bra att fika när man har promenerat men fika är trevligt!

Det kändes som att det var lite lättare att gå 4,5 km på asfalt än på grusvägar som går upp och ner. Det kändes även lagom att gå 4,5 km med tanke på hur långt jag gick igår. Jag ska försöka komma ut på promenad imorgon med, på lördag blir det nog en vilodag eftersom vi ska på kalas. Men kommer vi upp i tid ska jag nog hinna med en promenad då med. Behövs egentligen en vilodag då den enda träningen jag gör är promenader, vet inte ens om jag vill kalla det träning. Jag blir svettig och jag får upp pulsen, jag lunkar inte fram i sakta mak om ni trodde det :-P

Jag tjuvvägde mej idag och det såg ut som jag gått ner 0,5 kg sen i fredags. Men jag har inga direkt förhoppningar om att jag kommer gå ner i vikt nu när jag ammar. Måste leta fram ett måttband.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vad du är duktig! Jag önskar att jag hade kunnat gå lika som dig när jag bara hade ett barn,men Melvin avskydde att åka vagn och skrek som ett tok bara man la ner han i vagnen,ja bara han såg vagnen så skrek han skratt..Jag försökte ta ngn promenad emellanåt men det var stört omöjligt för jag orkade inte lyssna på hans gapande...Och folk stirrade på mig som om jag var ngn barnmisshandlare..haha.. Tur att tjejerna inte varit likadana.

2009-04-08 @ 11:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback