Innebränd

Ni har kanske läst om 2-åringen som blev innebränd i en lägenhetsbrand i Perstorp i lördags. Idag fick jag veta att jag känner tjejen som är mamma till barnet. Jag umgås inte privat med denna tjej men vi har träffats en gång i veckan iaf, hon har pratat och burit på min Lukas. Nu gör det så ont i mej när jag tänker på denna tjej, vad hon måste genomlida. Jag önskar inte ens min värsta ovän denna mardröm. Jag själv vill inte tänka på hur ont det måste göra. Hur orkar man gå vidare som förälder, de har ett barn till som behöver deras kärlek.

Nu så ska vi tänka på något helt annat!

Idag är det fettisdag och det innebär semlor, vi åt en semla på familjens hus idag. Sen är det ju även dags för årets bokrea och i år har jag inte gjort någon beställning och har inga planer på att köpa någon bok heller. Kanske tittar jag på barnböcker, men vi får se.

Igår var Lukas mitt plåster, han somnade i min famn och så fort jag la ner honom i sängen så vaknade han. Så jag tillbringade mycket tid med Lukas i famnen, så jag slängde igång Dallas. Nu har jag sett klart säsong två, och har börjat på tredje säsongen.

Nu får jag nog ta Lukas för han ligger och skriker på golvet, skriker och fiser. Massagen gör nytta hör jag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch ja detta som hänt denna familjen gör så ont i hjärtat, mina tankar går till dem.... Måtte man aldrig få genomlida något sånt här....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback