massage

Idag var Lukas och jag på babymassage, men Lukas var inte alls på humör. Han var trött och hungrig så efter lite ammande så somnade han gott i min famn. Men jag fick ser hur man ska göra och det är ju fyra tillfällen till. Var iaf trevligt att komma iväg en sväng.

Jag pratade lite med min bm med, frågade hur jag får tag i min förlossningsjournal. Man måste skriva ett brev till klinikchefen på förlossningen för att få journaltexten utskriven, så det tänkte jag göra. Vill ha svar på lite frågor och svaren finns antagligen i min journal. Sen kan det vara ett roligt minne med, ska även be att bm i Perstorp skriver ut min journal hos henne eftersom förlossningen snodde mina papper. Jag ska på efterkontroll hos bm imorgon.

Efter efterkontrollen ska jag till Jessica och fika lite, ska bli mucho trevligt! Sen klockan 16 ska jag träffa min körledare, ska öva på en låt och se om hon har tips till lite roliga doppsalmer. Jag är lite förbryllad över att prästen inte har ringt och bokat tid för dopsamtal, det är ju dags nästa lördag.

Jag har lånat två böcker på bibblan idag, hoppas att de kan ge lite tips osv. Ena boken heter Nära föräldrar, om anknytning, samsovning och konsten att bära barn skriven av Jorun Modén.
Den andra boken heter Trygga små barn skriven av Jorunn Hansson.

Jag har känt mej lite handikappad ett tag för jag har blivit av med mitt lånekort, men jag skaffade ett nytt idag så nu mår jag bra igen!

Snart hoppas jag att Lukas sussar. Han sov 23.30-5 natten som gick, får väl se om jag får sova lika många timmar i sträck inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback