31 år

Ja, hipp hurra idag blev jag 31 år ung! Men det känns som om det var igår jag fyllde 15 :-P
Jag har haft en underbar dag, vi låg rätt länge idag. Sen körde Kristian och hämtade tårta och köpte frallor.  Sen städade vi lite innan kaffegästerna tittade in.

Det var inte meningen att jag skulle ha något kalas men folk frågade om de fick komma. Fick även lite presenter fast de inte behövde köpa något. Av svärfar fick jag pengar, av min mamma,lillebror och styvfar fick jag ljusfat med ljus, av svärmor med familj fick jag en fin blomma, av Lizze, Fredde och Jazmine fick jag en fin glasskål och en vas och av Binis fick jag choklad. Presenten från Kristian har inte anlänt ännu, men det är iaf ett halsband som jag önskar mej.

Imorgon är det dags för 3-årskalas, det är Lukas kusin Jazmine som fyller år!

Nu har jag en trött och hungrig grabb som kallar!

Kommentarer
Postat av: zezze

tack själva för en trevlig kväll. De får vi göra om. Kram

Postat av: umzacharia

Grattis i efterskott=) Lät ju som att du hade en fin dag=)

2009-02-01 @ 08:20:38
URL: http://umzacharia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback