tisdag

Jag är trött, sov inte så bra inatt. Men snart är det natt igen och då hoppas jag på god sömn! Lukas sitter och sprallar av sig i babysittern, hoppas han vill sitta där ett litet tag till. Vill iaf att han ska vara vaken i drygt en timme till, sen kan han gärna få sova.

Idag var vi ute på promenad i 1½ timme, skönt att komma ut lite. Kristian jobbar dubbelt idag så jag och Lukas har varit själva från 13.30 och är ensamma fram till runt 6.30 imorgon bitti. Imorgon ska jag och Lukas till bvc, dags att väga och mäta honom igen. Tänkte kolla in babycafét med, men jag är väl typ 10 år äldre än de andra som är där. Får väl se hur det är! Nästa onsdag börjar iaf babymassage, jag tror det blir mysigt!

Undras om jag får se Kristian något imorgon för han skulle fixa med Oderljunga IT, de skulle installera lite saker. Annars så får det bli promenad imorgon med, jag behöver motion och Lukas dör inte av lite frisk luft.

Vi har bokat tid för dop, den 14:e februari närmare bestämt! På söndag ska jag och min körledare bestämma träff, måste komma på lite roliga psalmer till dopet. Jag vill ha det lite personligt och inte som alla andra har det.

Nu sitter Lukas och slår lite på sin lekbåge, han får fart på grejerna iaf och det roar honom lite tror jag. Han sitter och snackar med sin sol samtidigt som han hickar!

Jag fyller snart år......hoppas jag får halsbandet som jag önskat mej av Kristian men det tror jag nog!

Kommentarer
Postat av: umzacharia

Men du är ju inte gammal?! Finns det måna unga mammor där du bor? eftersom du säger att dom är 10 år yngre...hehh

Postat av: Beatrice (Lyckosam)

Ja,personligt är fint!

Vi har en psalm som vi hade på bröllopet och även på alla dop. Det har blivit våran psalm och enligt min körledare eller hennes syster hade dom aldrig ngnsin spelat den pslamen på ngt bröllop ever..Och den är var dag är en sällsam gåva.



Ni kanske hade ngn pslam på ert bröllop som ni gillade och kan ha på alla era barns dop som en röd tråd som vi. Ja,jag vet..Jag är en tänkare och planerare skratt Så jag planerade att ha en "röd tråd" så det var därför jag valde psalm noga skratt



Ngn kan läsa en dikt! Min syrra läste en vacker dikt på Patricias dop!

2009-01-28 @ 10:06:23
Postat av: Jessica

Skönt med promenader!!!!!! Hur var babycafet?

Snart får vi ta en fika;) kramizzz

2009-01-28 @ 16:06:45
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback