pingst

Då har denna dagen flögit i väg, tiden går så fort!

Började med att svärmor kom på frukostfika i förmiddags, mycket trevligt, och Lukas snackade lite mer farmor.

Sen släppte Kristian av mig och Lukas vid församlingshemmet i Perstorp, och han körde vidare ner mot centrum. Vi gjorde genrep i församlingshemmet sen blev det en lite promenad ner till torget. Vi hade vår lilla uppvisning i serveringstältet, varmt var det men skoj. Mycket folk som lyssnade! Lukas, Kristian och min mamma satt med i publiken. Lukas hade sina fina neongröna hörselkåpor, är glad att han accepterar dem.

Efter vår uppträdande så stannade jag och Kristian kvar i serveringstältet ett litet tag. Sen gick jag och Lukas till bilen för jag var tvungen att amma honom för mina bröst höll på att sprängas, och han tackade inte nej till mat! Sen mötte vi upp Kristian igen utanför serveringstältet, vi satte oss till bords och åt god varmrökt lax med potatisgratäng, så gott! Vi satt där och snackade med lite folk, tog det lugnt och umgicks. Sen var det dags för talangjakten och den beskådade vi. Kristian drack några öl, såg gott ut (fast jag inte gillar öl). Men så avslappnat när man sitter i skönt väder, glatt sällskap och en god dricka. Vi körde hem vid 18.30-tiden. Men ikväll lär det nog bli full rulle nere i centrum för då är det ännu mer uppträde, fint väder, lönehelg och öl. Vi gick aldrig till parken idag, det var ju Woodrock, men man kan inte hinna med allt. Skoj när det händer lite saker och mycket underhållning i lilla Perstorp. Det är ju ingen stor kommun så jag förväntar mig inte stora karuseller och en massa knallar osv. Perstorparna är nöjda med det lilla!

Lukas gnällde lite idag men det hade jag med gjort med bajs i blöjan, så vi bytte den och vips så blev han sitt glada jag igen!

Jag fick höra idag att Netto hade slagit försäljningsrekord i torsdag, och detta skedde i lilla Perstorp! (rekordet var sverigerekord för Netto)

Nu är det snart dags för Robinson, och ja, jag ska glo på det!

Får se vad morgondagen har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Angeline

Umgås är nice! Jag å Anders bröder har haft vilda diskusioner hela eftermiddagen =) Låter som en trevlig dag iaf ;)

2009-05-30 @ 20:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback