*irriterande*

Jag tänkte uppdatera sidan med vilka böcker jag har läst sen sist men hittar så klart inte min lilla bok där jag skriver upp vilka böcker jag har läst!

De jag kommer ihåg sen sist är
Öster om Eden av John Steinbeck. Det tog tid att komma in i boken men den var värd all den tid det tog innan jag fastnade för den! Verkligen en bra bok och ett måste att läsa!

Maken av Dean Koontz. Boken började bra och var lättläst, men lite väl uppenbart slut. Men jag rekommenderar den iaf. Inte en massa övernaturligt i denna bok.

I djävulens sällskap av Peter Robinson. Kan han skriva dåliga böcker? Nej, jag tror inte det! Läs läs!

Det var nog de jag kommer på nu. Har varit slö på lässidan. Först för mycket att göra i skolan och sen har jag varit kass med feber osv i en vecka. Men ikväll ska jag börja med en favoritförfattare, nämligen Harlan Coben. Hans böcker brukar vara riktiga bladvändare!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, vad kul att du uppdaterat. Trodde nästan du hade glömt bloggen. =) Gott nytt läsår föresten. Funderar på vad man ska anta för läsutmaningen under 2008. Har du några förslag?

2007-12-29 @ 17:57:32
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg
Postat av: Therese

Du som kan det mesta om Sandemo. Hur många böcker är det i den nya serien Trollrunor?

2007-12-30 @ 18:05:35
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg
Postat av: Therese

Du som kan det mesta om Sandemo. Hur många böcker är det i den nya serien Trollrunor?

2007-12-30 @ 18:05:43
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0