En helt annan historia



Idag läste jag ut andra boken om Gunnar Barbarotti, En helt annan historia. Detta är andra boken av fyra och jag längtar redan efter den tredje.

Denna historia blir en helt annan historia i slutet, mycket bra vändning tycker jag. Gunnar har många tankar, men det tynger inte ner historien för det. Jag läste cirka 300 sidor på 3 timmar, fort tror jag att det är.  Jag kan dock erkänna att den var ltie svår att komma in i, tog cirka 100 sidor innan jag fastnade riktigt! Så om ni ska läsa den, ge in upp!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, vad det ska bli spännande att läsa den här boken. Som sagt håller jag på med Människa utan hund nu. Den är såååå bra! Har dock halva kvar än så länge!

2007-05-05 @ 22:12:19
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0