Ooooooops

Dålig uppdatering som vanligt!

Sen sist har jag iaf läst ut Alltid Odd av Dean Koontz, jag tyckte att första boken om Odd var bättre. Har tredje boken hemma och den väntas på att läsas.

Idag läste jag ut en av de bättre böckerna jag har läst på länge. Människohamn av John Ajvide Lindqvist. En rysare som utspelar sig på en fiktiv ö i stockholms skärgård. Underbar historia, bra språk men slutet var lite hastigt och lustigt tycker jag.  Men boken är helt klart läsvärd och nog den bästa boken jag har läst av John Ajvide Lindqvist.

Nu har jag tre böcker som jag väljer mellan, tre efterlängtade böcker!
Den mörka ängeln av Mari Jungstedt
Vita nätter av Ann Cleeves
Lyssna till ditt hjärta, Tara av Geraldine O'neill.

Får se vilken jag ska ta först! Vilken tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du uppdaterar! Jag röstar på Jungstedt jag. Har iofs inte läst ngn av böckerna du nämner, men iaf! Jag läser för tillfället Flugornas herre och Ida Jessens nya!

2008-09-08 @ 20:30:02
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0