*blaj blaj*

Idag har varit en riktigt snacka blaj blaj dag.....=) Jag berättar inte vad vi snackade om på rasten! Kul var det iaf! Mycket skratt med! Jessica och Elin är väldigt roliga att umgås med! Tur att man inte hänger upp sej på åldersskillnaden, jag är ju nästan pensionär om jag jämför med deras späda åldrar! =)

Jag tycker att min hosta har blivit värre idag, låter nog inte friskt när jag hostar! Får väl se om VC hör av sig annars kommer jag att höra av mej till dem. Får kanske ringa dem p g a en annan anledning med, går inte in på det här!

Imorgon ska jag shoppa lite. SKa köpa arbetsskor och en baddräkt imorgon. Hoppas jag hittar det jag letar efter! Annars får jag bege mej till Hässleholm för där vet jag att de har arbetsskorna jag vill ha! Såna här skor vill jag ha:
http://www.crocs.se/page/produkter/produkt?id=8
De ser fula ut men många jag har pratat med tycker att de är de bästa skorna de har haft att jobba i!

Igår spelade jag bowlingmatch och jag blev bäst i laget på 719, 100 poäng mer än vad jag brukar landa på. Har ett snitt på 150 så då blir det 600 på en match så igår var jag proffsig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback