*födelsedag*

Min födelsedag började med att doktorn ringde 8.40 och han ringde inte för att säga grattis. Han ringde för att berätta att mykoplasmaprovet var positivt så jag fick hämta ut Ery-max (antibiotika) på apoteket. Det är rejäla genomskinliga kapslar med vita kulor i. Jag hoppas att jag blir frisk och jag hoppas att magen håller sig i schak under de tio närmaste dagarna. Jag ska även fortsätta använda Nasonex i tre veckor, sen en vecka med bara en puff morgon och en puff på kvällen. Jag misstänker även att jag har uvi så jag ska ringa vc imorgon för att se om ery-max även tar uvi. Om det nu är uvi.

Imorgon ska jag iaf på vattengympa 12-12.40, sen bowlar jag 19-20. Skönt att röra på sig!

Annars har det varit en ganska så lugn dag. Hände inte så mycket i skolan, skööööönt!

Igår tittade jag och älsklingen på Pingvinresan, vi har ju en trevlig hemmabio nu, med projektor osv. En viss skillnad att se på film nu!

Jag fick inte tag i några skor igår, fanns inte i min storlek men jag ska dit om några veckor igen. Jag fick iaf tag i en baddräkt det är t o m en vattengympabaddräkt som tåler klor......=)

Kommentarer
Postat av: Susan

Jag har aldrig hört talas om att Ery Max kan användas vid en UVI - får du reda på motsattsen så hade det inte varit fel att veta :)

Jag har själv haft UVI så många gånger men då har det bara funnits ett fåtal mediciner att välja mellan.

2007-01-31 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback