Kallt om snoken!

Jag var precis ute och skottade lite snö, det blåste iskallt! Jag tittade på termometern när jag kom in och den visade på -6. Igår hade vi +6 så det är rätt stor temperatur skillnad.

Skolan idag var ganska seg. Började med att jag gruffa lite med läraren. Jag har haft en tungt huvud idag, har inte mått tipptopp. Ringde VC, kunde fått tid i eftermiddags men till en annan läkare än jag haft de senaste två besöken. Det var jag inte riktigt intresserad av utan valde att ringa som imorgon bitti istället. Bättre att gå till en läkare som man varit hos förut. Min bihålor känns mer täppta nu och det liksom trycker i dem. Halsen känns sur eller vad man ska säga. Har inte sura uppstötningar och ingen halsbränna. Jag hör fortfarande inte så bra för locket vill inte försvinna......Jag börjar bli less. Har varit dålig i 10 veckor nu, det räcker mer än väl.

Imorgon har jag prov om hjärtats och kärlens anatomi och fysiologi. Jag orkar inte plugga mer till det, men det blir nog en genomläsning till och sen läser jag nog lite imorgon bitti. Man ska ju egentligen inte göra det men är man desperat så är man! Jag vill gärna ha ett VG, helst MVG men det får jag nog inte. Jag har knappt fått några MVG i mitt liv så varför skulle jag få det nu?

Jag hoppas att det inte blir någon tryckt stämmning på torsdag....blir nog inte stämmning imorgon eftersom vi har prov.

Sen borde jag läsa ut boken Mitt liv i mina händer av Alison Lapper. Ska redovisa den i etiken, tänkte göra det på onsdag. På torsdag har vi prov på hjärt/kärl- sjukdomar, men det känns inte så svårt.

Jag ska jobba onsdag kväll, fredag kväll och lördag kväll. Sen nästa vecka så jobbar jag på onsdag kväll, min födelsedag.

Näe, nu ska jag ut och rulla köttbullar!

Kommentarer
Postat av: Wånkan

*vinkar* Nu har jag hittat hit = )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback