Nya tag

Japp, nu ska jag ta nya tag i min lilla blogg! Jag har ju inte skrivit på evigheter!

Sen sist jag skrev så har detta hänt (de saker jag kommer ihåg)
*flyttat till huset
*sommarjobbat
*börjat läsa till USK
*jobbar samtidigt som timmis
*firat jul och nyår
*druttat på ändan för det var så halt utanför dörren
*med mera med mera

Denna helg är den tionde som jag jobbar i rad, kan ärligt erkänna att jag börjar bli less på helger. Det är alltid samma tjafs, samma problem och samma stress. Från och med måndag har de nya scheman så vi får se hur helgerna blir hädanefter. Nästa helg skulle jag ha varit ledig men jag jobbar både fredag kväll och lördag kväll.  Sen jobbar jag även helgen därefter.

Den 28:e ska vi ha lite kalas, jag fyller nämligen år den 31:e.Får se vilka som kommer. Måste iaf städa här hemma innan dess. KAnske även baka någon kaka.

På tisdag och torsdag har jag prov, mina första prov sen jag började plugga i augusti. Annars har vi bara haft en massa grupparbeten. Men jag tar hellre ett prov för det är lättare att visa min kunskap på prov.

Jag måste köpa nya jobbskor, tror det är dags. För det första är det en spricka i sulan på ena skon och för det andra börjar jag bli trött i fötterna. Det har jag inte varit tidigare.

Nej nu måste jag ta och äta, ska snart köra till jobb igen!

Kommentarer
Postat av: Susan

Vad roligt att se en liten uppdatering :)

2007-01-21 @ 09:22:49
Postat av: Aileeen

ja de var en trevlig läsning.. pjuh vilken tur att de inte var så många inlägg =) orka jag ju läsa alltihopa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback