121 dagar kvar

Om 121 dagar har jag beräknad förlossning, vi får väl se när bebis vill titta ut. Så länge den inte kommer allt för tidigt!

Snart har en helvetesvecka på jobb gått och har bara en kvar, alltså helvetesvecka. Helvetesvecka för mig innebär sex arbetsdagar då jag jobbar 8 timmar.....bara ledig en dag i veckan med andra ord. Igår kände jag mej sliten. Men jag jobbade och hade en ganska bra arbetsdag. Sen åkte jag inom storköpet på vägen hem och väl hemma åt jag en liten macka. Sen var det bara att åka vidare hem till svärmor där det vankades kräftor och räkor i stora lass, givetvis god baguett med vitlökssmör med! Till detta drack jag god coca cola, dock inte lika god som kall burk cola. Skulle köpt cola på Netto men den var givetvis slut, min otur. Ska se om de har det på Netto i Klippan imorgon.

Ikväll ska vi hem till min mor och spela kort. Mina äldre syskon är på besök och det brukar innebära kortspel. Ska till Ica först tänkte jag och ladda upp med lite chips. Är sugen på lättsaltade potatischips, dock ingen dip till.

På måndag går jag in i vecka 24, tiden rasslar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback