Mycket

Mycket ska man höra och läsa innan öron/ögon ramlar av.

Jag läser mycket på familjeliv.se och får mej ibland många goda skratt och diverse annat.
Varför kan man inte ha ett fönster öppet medan man anser att man kan ha takfläkte/bordsfläktar igång. Det drar mer ifrån en fläkt än från ett fönster, iaf om man inte har korsdrag.
varför inhägnar folk sina trädgårdar när barnen ändå inte får vara ute och leka ensamma, man har väl koll på dem genom ett fönster.
varför skaffa fler barn om  man inte orkar med dem man har?

ja, det är många funderingar jag får........men jag vet väl inget för jag har ju inga egna barn, förutom den som sprattlar runt i magen för tillfället!

Idag är min sista semesterdag, känns vemodigt! Vaknade med värsta magknipet, satt på dass en kvar, fick ont i magen efteråt, kändes som en sammandragning eller nått. Tog drygt två timmar innan jag somnade om.

Vid 10.40 ringde grannen och berättade att han hade haft inbrott i sina bilar tidigt på morgonen, obehagligt! För antagligen har samma tjuv varit inne hos grannen när de var på nedervåningen. Tur min make har semester ett tag till, skiter f-n i brallan om det kommer en inbrottstjuv när jag är ensam hemma.

Torsdag och fredag tillbringades i Helsingborg för där var det festival. Min make var även inne igår men jag stannade hemma, var alldeles slut i kroppen.

Imorgon går jag in i vecka 22+0!

Kommentarer
Postat av: umzacharia

Haaha,ja familjeliv e på gott och ont;) Klart att man vet saker,innan man fått barn. Fast jag brukar säga till dom som har barn att "skriv en lista på hur ni tror det kommer att bli" riv den sen,för det blir ändå aldrig som man tänkt sig. Fast bra,det blir ju det ändå. Man blir ju expert på sitt eget barn,så det så=))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback