vecka 28

Ja igår gick jag in i vecka 28, bara 12 veckor kvar. Iiiiiiiiiiiiiiiiih tiden rusar på!

Idag fick jag hem två paket med bebiskläder som jag vunnit på auktion på tradera, är nöjd med mina inköp. Jag ska köpa lite nya kläder med, men det går även bra med begagnade kläder. Ska hitta något sött som bebis kan ha på sig när vi ska hem ifrån bb.

Jag hade tråkigt idag så jag provade byxor som jag använde innan jag plussade. Trodde att de skulle sitta som korvskinn, men icke sa nicke. Kunde till och med knäppa dem! Hasar jag ner linningen under magen så kan jag nog ha dem en dag utan problem! Helt sjukt faktiskt! MEn jag ska iväg och se om jag hittar mammabyxor som passar, det är inte skönt när byxor klämmer för hårt på magen.

Imorgon ska jag jobba igen, men det har varit skönt med en ledig dag. Nu ser jag fram emot lördag för då är jag ledig igen! Imorgon jobbar jag 7.15-15.30 (tror jag det blir)
torsdag 14-22
fredag 7-16
söndag 7-14.30
måndag 7-16
tisdag 7.15-13.45
onsdag kurs 13-15

Jobbar så klart nästa helg men jobbar bara 7-13.30 både lördag och söndag. I augusti kom jag upp i 60,5 timmar helg, det är mååååånga timmar men ger tyvärr inte jättemycket i ob-tillägg. Än så länge har jag 83,5 timme i september, skönt faktiskt! Alltså det är inte 83 timmar helg i september...... =)

Någondag ska vi till IKEA och shoppa två stycken byråer, en till bebisens kläder och en till vår hall!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

När jag väntade Melvin så köpte jag mamma kläder nästan genast jag plussade..haha..Men faktiskt så kunde jag aldrig ha dom,eftersom jag gick ner i vikt så hade jag samma kläder hela graviditeten :-D Och 2 veckor före jag skulle föda så stod jag och pratade med en granne till svärföräldrarna som inte ens såg att jag var gravid,för svärmor pratade med henne dagen efter och sa att nu ska hon bara vänta på att få sitt första barnbarn som snart kommer..Va säger grannen,vem ska då ha barn?..Ja,det var juh jag och hon hade inget sett..haha..



Men med tjejerna har jag juh kunnat ha mammakläderna fast jag gått ner i vikt..



Och du! 12 veckor är ingenting! Nu kommer det att gå fort :-D Jag tror jag har en UL bild på lunar ifrån vecka 28,tror det är Melvins hand skratt Kolla galleriet!

2008-09-02 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback