Jag tog Lukas på en 5 km promenad idag, det var skönt men blåste rätt friskt! När vi kom hem så badade jag Lukas sen satte vi honom i gåstolen. Han verkar gilla den och sitter och leker i den nu. Han har även förflyttat sig lite med hjälp av den. Skoj att han gillar den! Vi ska ta med den till svärmor på måndag så får Lizze visa hur man omvandlar den till gunga eller vad hon snackade om. Vår grabb gillar inte ligga ner och leka längre verkar det som.

Nu väntar jag på att Kristian ska bli klar så jag kan gå och duscha, sen är det dags att he Lukas mat och sen ska vi på kalas.

Ikväll ska jag sjunga i kyrkan, men ska inte vara där förrän 22.20.

Ha en trevlig påskafton!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul när de börjar gilla gåstolen och börjar upptäcka världen på ett helt nytt sätt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback