Måndag

Igår arbetade jag min sista schemalagda arbetsdag för sommaren, men redan idag ringde de och frågade om jag kan jobba på söndag, självklart kan jag det. Jag ska sitta och klura på hur jag ska ta föräldrapenning, för jag behöver inte få ut någon fp i slutet av september, utan behöver fp först i slutet av oktober. När har de brytpunkt, någon som vet? Räcker det med att jag börjar ta fp från typ 20:e september och framåt?

Natten till idag var mindre rolig, Lukas var väldigt orolig och kom bara till ro på min bröstkorg. Så fort jag la ner honom så vaknade han. Så mellan 2.30-5.30 hade jag en bebis på bröstkorgen. Det är mysigt men det blir inte mycket sömn för min del. Jag sov lite i förmiddags istället.

Idag gick jag och Lukas på en promenad, jag testade en ny liten skogsväg och var nästan rädd att jag inte skulle hitta hem igen! Kul att utforska nya vägar!

Jag har även spelat lite med mitt Wii Fit, idag spelade jag ett balansspel. Man ska få ner kulor i några hål, typ sånt där labyrintspel i trä. Men nu är det ingen labyrint men några kulor som ska ner i ett hål. Låter enklare än vad det är!

Jag ska testa ett nytt kycklingrecept idag, med cornflakes. Ska bli intressant att smaka!

Ikväll blir det film och godis hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Ilona

Om jag inte minns fel,så har fsk sin bryt punkt för föräldrapenningen den 19. Hoppas jag har gett dig rätt info nu=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback