buhuuuuuuuuuuu!

Jag är förkyld, staaaaaaaaaaaaaaackars mej! Men dagen idag har gått bra, har varit själv med Lukas sen kl 13 för Kristian har jobbat eftermiddag. Jag och Lukas styrde kosan mot Klippan för vi skulle köpa kattmat i djuraffären. Sen stannade vi till vid mitt jobb och träffade lite trevliga arbetskamrater! Lukas var tyst och iakttagande i början (han är en kille som studerar allt och alla, precis som om han vill känna av stämningen) och sen började han prata en massa och vifta med sin napp! Han visade även att han kan krypa och att han kan klappa händerna.

Klappa händerna började han med igår, han är nog verkligen i en utvecklingsfas just nu! För nu rasslar det på i utvecklingen!

Igår ringde min kära granne och frågade om vi ville hänga med på en promenad, och självklart ville vi det! Det är roligare att gå om man har någon att tjattra med!

Sen på kvällen kom Lizze, Fredrik (svägerska och svåger) och svärmor! Vi fikade, lizze rastade Lukas eller så var det Lukas som rastade Lizze. Sen satte vi igång Nintendo Wii som jag har lånat av Elin O, och alla blev kära i det. Så idag köpte Lizze ett wii :-P  Och givetvis ska jag hem till henne och testa Wii fit!

Jag plockade även röda vinbär igår så imorgon ska jag göra en kaka och plocka mer vinbär om jag hinner. För imorgon kommer mormor och morbror på besök.

Idag när vi kom hem efter att ha handlat på ICA så var det nybakade kakor på min trapp, min underbara granne hade varit förbi med några!

Mitt huvud bankar och jag har nog haft lite feber idag. Mina ögon rinner och jag är ljuskänslig när jag är förkyld verkar det som. Jag har nyst en massa också. Hoppas det är bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback