Stiltje

Lukas står still med krypandet, lite skönt, för än vet jag var jag har honom! Han kröp inte på hela dagen igår och idag har det bara gått bakåt.

Han har en tendens att vakna vid 4 på morgonen, men somnar om när han har fått amma lite, det hjälper inte med napp och jag orkar inte bråka med honom på natten!

Idag fryser jag lite och magen mår lite risigt fortfarande känns det som.

Häromdagen rensade jag bort hans kläder i strl 56 och vissa i 62. Igår hade han faktiskt en body i strl 62 som fortfarande passar.

Lukas har långa armar och fingrar, för han når en massa roliga saker! Och det är kul att "snatta" saker tycker han!

Kommentarer
Postat av: Angeline igen!

Hur e de med magen idag?

2009-07-12 @ 09:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback