kli

Det kliiiiiiiiiiiiiiar, jag har fått ett rejält myggbett!

Det blev en promenad idag, jag och Lukas gick ut vid 16-tiden. Det var riiiiiiiiiktigt skönt ute då, lagom varmt och det fläktade skönt.

Jag mötte en tjej som red och rastade sin hund samtidigt, såg roligt ut!  Jag kände mej dock ganska liten när jag gick förbi hästen, den var stooooooooor!
Lite senare mötte jag en annan som var ute och gick med sin hund, knallade på som bara den och såg helt oberörd ut. Själv kom jag stånkandes och flåsandes uppför backen, måste erkänna att det är lite tyngre att knuffa på vagnen när jag är ute, det blir ju lite mer motstånd inbillar jag mej. Jag slök en liter vatten under promenaden!
Jag joggade faktiskt lite, lite på plan mark, lite i en uppförsbacke och sen i en nerförsbacke. Men det är lite klurigt att springa med en vagn framför sig. Tur ingen såg mig, inte vad jag vet iaf!

Middagen idag blev smarrig!

Lukas har sovit mycket idag, han somnade i vagnen när vi var ute på promenad med. Sen somnade han vid 20.45.
Jag har satt klockan på ringning i morgon bitti, 8,30. Vi ska iväg på babycafé! Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra på eftermiddagen, Kristian jobbar. Men vi hittar nog på något skoj, kanske en sväng till Spargrisen eller så busar vi här hemma. Vi får se!

Någon som vet vart man kan köpa  en sittdyna till vagnen? Det börjar bli dags att ta bort åkpåsen och jag skulle vilja ha något som är skönt att sitta på om man inte har några kläder på sig. Inte jag då utan Lukas! Vi kan göra hål i fårfällen så han sitter på den, det ska ju svalka på sommaren och värma på vintern. Någon som har haft sitt barn på fårfällen på sommaren utan att barnet har svettats bort?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja du kan ha på fårfällen tror jag iaf för den vi har är "kall" när det är varmt ute & när det är kallt är den varm... Middagen lät god. Nästa vecka tänkte jag ev bege mig till babycafét orkade inte idag var så trött. Ska vi slå sällskap då? kram

Postat av: CiliaH

Hej hej!



Åh vad skönt med någon som känner likadant som jag!



Jag använder fårfällen i vagnen nu och det har gått bra även nu när det var hett som in i bänken!



Kram

2009-06-03 @ 21:34:56
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback