middag

Idag ska jag testa att göra en ny kycklingrätt, ny för oss iaf!

Jag ska dela kycklingfilé, fylla med pesto och fetaost som jag har mosat ihop. Om man vill så kan man linda kallrökt skinka om filén, har inte bestämt om jag ska göra det eller inte. Sen in i nedre delen av ugnen, 225 grader i 25 minuter.

Serverar nog kycklingen till färskpotatis.

Det blir nog bra!


Jag vet inte vad det är med Lukas idag. Han somnade 22 igår och sov till 9 idag. Somnade igen 10.15 och vaknade 12.15, sen somnade han igen vid 14. Han har varit lite gnällig men ingen feber och han verkar inte dålig annars.

Kanske är det så att han utvecklas en massa och behöver sova. Får se om jag får med honom ut på en promenad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback