randigt/blommigt

Igår när jag provade kläder, jag får gå på stora storleksavdelningen så blev jag deprimerad. Bara för att jag är tjock så vill jag inte ha kläder med stora blommor på eller tvärrandiga tröjor. Man ser ju inte smalare ut direkt, värst är tvärrandigt, då ser man ut som trettio öltunnor som kommer gåendes. Jag fick iaf tag i ett par shorts och ett enfärgat linne, men jag hatar min kropp och jag hatar provrum!

Det är dags att börja träna magen som ser ut som en degklump 7 månader efter att Lukas kommit ut. Japp, lillfisen blir 7 månader idag!

Och idag fick himlen en bebisängel, jag är så ledsen för min internetväns skull. Jag har aldrig träffat denna tjej irl då hon bor i andra änden av sverige! Men vi har haft kontakt via bloggar osv i några år nu. Deras liv är upp och ner, ett kaos, medan mitt liv lunkar på som vanligt. Verkligen stora kontraster.

Nu ska jag och min ledsna grabb åka till mormor som är vid sin koloni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback