Begravning

Måste bara skriva vad Kristians farmor sa till min svärfar efter dopet.
Som ni kanske vet så sjöng jag en låt på dopet och gammelfarmor tyckte att jag sjöng fint, så hon sa till svärfar: Linda kan ju sjunga på min begravning så slipper ni leja någon att göra det.

Ska man skratta eller gråta åt att hon redan planerar sin begravning?

Tar det iaf som en komplimang att tycker att jag sjunger fint iaf. Hon kan ibland kläcka ur sig saker som tex: Linda, du har blivit lite rund. Ta en kaka till.....

Säger man så till någon? Inte jag iaf.

Ska inte skriva mer om henne här för jag vet att det finns släktingar som läser min blogg......

Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi, visst har Vera roliga kommentarer men man kan ju inte direkt klandra henne, blir ju 85 år i år. :-)

2009-03-04 @ 07:36:55
Postat av: Beatrice

Jag tror hon uppskattade din sång och om hon är gammal så vill hon nog bara säga att hon vill att du sjunger på hennes begravning så att folk vet det när det är dax.

2009-03-04 @ 09:17:22
Postat av: josefin

jag har känt dig nästan hela mitt liv, ändå har jag aldrig hört dig sjunga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback