herre jisses

att vissa kan vara så mesiga att de inte vågar göra något åt vissa saker.

Lukas sover, Kristian har åkt till jobb och jag har slängt igång lite Dallas. Jag är snart klar med tredje säsongen. Får se om jag hittar mer Dallas nästa månad eller om Hemlige Arne hinner före!

Jag ska ringa optikern, dags att köpa nya glasögon. Kör nog med glasögon igen och sen till sommaren fixar jag kanske linser så jag kan använda lite roliga solglasögon!

Jag har ringt bvc, pratar in på deras telesvarare, får se om de ringer upp idag. Har fortfarande ont i bröstet, har gjort ont hela natten, kännt av det varenda gång jag har vänt på mig.

Jag drömde mardröm inatt, den kändes så verklig så jag vågade knappt somna om, Somnade om med nattlampan tänd.....men först kollade jag Lukas, sen var jag ganska trygg. Nä fy hundan för den mardrömmen.

Kommentarer
Postat av: Hemlige Arne!

Ha! Du kan lugnt räkna med att jag ska länsa stånden! Ja marknadsstånden alltså!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback