Jippi

Lukas somnade fort ikväll, utan en massa skrik som igår. Skönt!

Idag var farfar här på besök, tittade på dopkort och snackade lite. För en gångs skull var Lukas vaken när han kom men somnade efter ett tag.

Nu ikväll var vi på övning med kören, och som vanligt så var Lukas lugn! Det är många som vill hålla honom och han är nöjd i deras famnar. Skönt att andra också kan hålla honom, får se hur länge det varar.

Ikväll har jag så jäkla ont i ena bröstvårtan, vet inte vad det är. Det syns ingentin utan på men smärtan känns som om den kommer inifrån, både när Lukas äter från det bröstet och när han äter från andra bröstet, antagligen kommer det onda när utdrivningen sätter igång. Vet inte vad det beror på. Gör det lika ont imorgon så får jag ringa bvc.

Kommentarer
Postat av: umzacharia

Jag känner igen din smärta. Jag har haft det,det var inflammation i mjölk gångarna. Jag fick antibiotika för det. Hoppas du blir frisk snart=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback