oj, vilken natt!

Det var ingen drömnatt natten till idag, men sånt är livet! Jag åt chokladglass igår och det reagerade Lukas lilla mage på. Han fick ont, vår lillplutt. Han pruttade, skrek och grät. Men la jag honom vid bröstet så han fick amma så verkade det som att det lättade lite. Så han ammade typ varannan timme fram till 9, sen sov han till 12.45. Jag sov lika länge, skäms inte ett dugg för det. Det var himla skönt att vakna någorlunda utvilad! Lukas var bara vaken någon timme sen somnade han igen. Fick väcka honom strax efter 15 för vi skulle på övning med kören.

Idag övade vid 16-21 och jag tror inte Lukas grät en enda gång under den tiden, åt gjorde han inte heller. Men han somnade till några gånger, underbart med bärsjalen vid sådana tillfällen så slipper jag släpa med vagnen.

Jag trodde han skulle vara vaken länge ikväll, men icke. Han åt rätt mycket efter vi kom hem och somnade vid 23. Får se hur länge han kommer att sova. Jag ska lägga mej och läsa, är så glad att jag fortfarande har tid att läsa, det är ju min drog!

Det var halt väglag när jag körde hem ikväll, någon minusgrad, fuktiga vägbanor och dimma, kan det bli bättre?

Klockan ringer 8.30 imorgon, för imorgon ska vi till mitt jobb och hälsa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback