sömn

jag hade svårt att somna inatt, men det kan bero på att jag gick upp så sent! Men inatt upptäckte jag hur avkopplande amningen är, så fort Lukas kom över i vår säng och började sutta så höll jag på att somna. Det dröjde inte länge efter att han hade ätit så somnade jag och sov gott till hans nästa amningstillfälle. Han hade rört sej en del i sömnen och låg på tvären mellan våra kuddar. På torsdag ska jag in på IKEA och köpa billigt spjälskydd som ska sättas vid huvudgaveln på vår säng. Vill inte att han ska bånka huvudet i smidet eller riskera att fastna med huvudet.

Idag ringde klockan vid 8.30, jag gick upp , fixade till mej och sen väckte jag Lukas. Jag ammade Lukas och klädde honom sen bar det av till Klippan. Vi var där vid 9.40, jag åt min frukost och min jobbkompisar snackade med Lukas. Det var himla skoj att vara där och jag insåg att jag saknade allt mina jobbkompisar. Det lutar iaf åt att jag ska jobba några veckor i sommar, får se hur det blir.

När Lukas slutar att helamma så kan jag hoppa in och jobba när Kristian är ledig. Kan vara skönt att komma hemifrån lite plus att det kan vara bra för Kristian att ha Lukas en hel dag. Att han har honom någon timme då och då ger ju inte så mycket som kanske en hel arbetsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback