trött

Jag är förbenat trött idag, men nu har jag varvat ner efter att Lukas har somnat så nu kan jag lägga mej. Hoppas jag somnar fort och får en drömfri natt. Sen kan jag alltid hålla tummarna på att Lukas sover till typ 3 inatt innan han vill ha mat! Men vaknar han tidigare så ska jag inte kämpa med att få honom att somna om, då får han komma över till mej, för då somnar han om fortare. Han äter ganska fort tror jag, men "problemet" är att jag somnar om ganska fort efter att jag har tagit honom över i sängen och han har börjat äta! Men det är mysigt att vakna med sin prins tätt intill sig!

En vacker dag ska jag orka ta över honom i hans säng igen efter han har ätit på natten, men kanske han slutar äta på natten om typ 3 månader.....vi får väl se!

Tyvärr vaknade Lukas nu, är himla ledsen så han får somna hos mig. Orkar inte springa ur och i sängen. Får hoppas han sover gott inatt iaf. Nu ska jag dricka en massa.

Kommentarer
Postat av: Hemlige Arne!

Fick du sovit inatt? Visst är det mysigt att vakna tätt intill. Jag å Rasmus sov ett par timmar i vår säng igår, han var lite skeptisk eftersom han aldrig sovit i våran stora säng innan men det gick =) Å jag krossade inte honom som jag var lite rädd för!

2009-03-08 @ 09:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback