Nu händer det grejer!

Idag gick Lukas sina första steg utan att hålla i sig, eller jo, han höll i en slev! Jag lurade honom genom att först hålla i sleven och sen släppte jag och han fortsatte att gå! Gissa om han fick applåder och jubelrop!

Jag var i bowlinghallen idag för att se om min vän fick ta i julklappen på Ullared och det fick hon minsann! Dessutom var den 220 kr billigare där än på ICA Maxi! Lukas har sett den men det gör inget nu när han är så liten, men den ska inte öppnas innan julafton, men jag kan erkänna att det kliar i mina fingrar!

Idag när jag bytte blöja på Lukas såg jag att det är nog en tand på gång i ovankäken, en framtand. Det är en spricka i tandköttet nämligen och det var det i underkäken innan den tanden kom. Så till helgen kanske tanden har tittat fram. Jag har inte märkt något nämnvärt på Lukas mer än att han varit lite orolig på natten. Men inte mer gnällig än annars! Tanden i ovankäken kommer på hans vänstra sida och så har han en tand på högra sidan i underkäken så det kommer nog att se roligt ut när den sticker fram!

Och jag såg idag att mina dagar borde räcka till sommaren, skönt!

Och på Lucia ska jag spela blockflöjt i kyrkan igen!

Kommentarer
Postat av: Angeline

Duktig Lukas! Elak mamma som lurar honom med en slev :P

2009-11-05 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback