tradera

Jag kollar och köper rätt mycket på tradera och inser att det finns säljare som skulle kunna fått mer för sina varor om de hade lärt sig stava. Det heter inte flisjacka, utan fleecejacka. Det heter inte överall utan overall. Stava body istället för bodie, eller varför inte body/bodie så får man med båda kategorierna. Jag är iaf 99% säker på att det heter body och säljer man mer än en i ett paket så borde det stavas bodies.

Jag väntar faktiskt hem ett par överdragsbyxor/täckbyxor från Polarn och pyret som jag vann för en lagom slant på tradera. Jag tror att när Lukas blir äldre och sliter mer på ytterkläderna så kommer jag nog satsa på Polarn kläder, de gör bra kläder, men lite dyra.

Nu får jag avrunda för nu är det dags att dra till svärfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback