fullt ös!

Nu har jag varit ledare för babysång två gånger och nästa gång det är babysång är jag deltagare. Alla borde prova på att vara ledare någon gång för det är då man upptäcker hur störigt vissa saker kan vara, t ex småsnack som man inte tror hörs!

Jag har även jobbat helgen som gått, skoj var det att träffa arbetskollegorna och vissa gamlingar!

Idag var jag, Lukas, Jessica och William på babycafé! Jag passade även på att väga och mäta Lukas för han blir 11 mån nästa vecka. Han har inte växt något på längden på en månad så han är fortfarande 71,5 cm lång/kort men han har gått upp 130 g, och väger nu strax över 9500 g. Nästa besök blir efter Lukas 1-årsdag för då ska han få spruta och jag vill inte ge den innan han blir 1 eftersom jag vet att han blir kass. Han har blivit det de andra två ggr så risken är stor att han får feber även denna gång. Jag har även köpt hem canoderm kräm till Lukas eftersom han är torr och miniderm lotion inte hjälper så fick jag tips av bvc på canoderm.

Idag har jag baka bullar för imorgon fyller maken år Han jobbar dock eftermiddag imorgon så jag ser inte så mycket av honom. Imorgon förmiddag ska jag och Lukas på något som heter språklek, ska bli spännande att se vad det är! Det är iaf i tre torsdagar nere på öppna förskolan och hon som håller i det är språkpedagog eller vad det heter.

På lördag ska vi på Ryds marknad i Höganäs, får se om Kristian ska med eller inte eftersom han jobbar natt. Jag och Lukas ska iaf dit, hemvändardag!

Nu ska jag upp i mitt "bibliotek" för att leta upp två böcker som Jessica ska låna!

Kommentarer
Postat av: annika

Bra du påminnde mig om Höganäs marknad. Hopps vädret är hyfsat!

2009-10-22 @ 04:42:29
Postat av: Jessica

Tur du har ett hemma bibliotek till vänner hihihi... Tack för idag & ja i går med, trevligt...



Ska bli spännande att läsa böckerna....

KRAM

Postat av: Elin J

Hoppas vi ses på marknaden, det brukar vi ju göra! :)

2009-10-23 @ 10:55:14
Postat av: Cam

2009-10-27 @ 15:07:51
URL: http://camster.bloggspace.se
Postat av: Cam

Äsch nu blev det fel! Hahah!

Skulle ju även skriva vår hemsideadress



http://www.familjenlaursen.com

Välkommen in på ett besök :o)



//Camilla

2009-10-27 @ 15:10:11
URL: http://camster.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback